Θεσσαλονίκη : Ξεκινούν οι συνεντεύξεις για δουλειά στην Ryanair
Στις20Φεβρουαρίου και στη Θεσσαλονίκη θα διεξαχθούν οι πρώτες συνεντεύξεις για την πρόσληψη
προσωπικού στη χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryanair.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Εθνος», οι συνεντεύξεις θα γίνουν μέσω της εταιρείας Crew Link, η οποία αναλαμβάνει -έναντι αμοιβής- την περίπου έξι εβδομάδων εκπαίδευση των ενδιαφερομένων, πριν ενσωματωθούν στο εργατικό δυναμικό της Ryanair.
Οσοι ενδιαφερόμενοι επιθυμούν να περάσουν από συνέντευξη, θα πρέπει να στείλουν το βιογραφικό τους στον ιστότοπο της εταιρείας (www.crewlink.ie). Μεταξύ άλλων, για το πλήρωμα της καμπίνας από τους υποψηφίους ζητείται ύψος τουλάχιστον 1,57 μ., καλή όραση και δυνατότητα κολύμβησης για τουλάχιστον 20 μ.χωρίς βοήθεια και καλή γνώση αγγλικών, σε γραπτό και προφορικό λόγο.
Προσερχόμενοι στη συνέντευξη οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους μια φωτοτυπία του βιογραφικού τους σημειώματος, ευρωπαϊκό διαβατήριο σε ισχύ για τουλάχιστον 1,5 χρόνο, από την ημέρα της συνέντευξης, και μία φωτοτυπία του.
Οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι επιβάλλεται να προσέλθουν στη συνέντευξη ντυμένοι με συγκεκριμένο τρόπο. Οι γυναίκες θα πρέπει να φορούν φούστα έως το γόνατο, διαφανές καλσόν και κοντομάνικο πουκάμισο ή μπλούζα. Απαγορεύονται αυστηρά τα τζιν και τα τατουάζ σε εμφανή σημεία.
Σε ό,τι αφορά τους άντρες, ζητείται εμφάνιση με επίσημο παντελόνι συνδυασμένο με πουκάμισο με κοντά μανίκια.
Η διαδικασία των προσλήψεων, πάντως, στον ιρλανδικό αερομεταφορέα έχει προκαλέσει αντιδράσεις στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, η εκπαίδευση στοιχίζει περί τα 2.400 ευρώ, χωρίς να εξασφαλίζει πάντα την τελική πρόσληψη στη Ryanair. Εκπρόσωποι της εταιρείας, ωστόσο, σημειώνουν ότι η συντριπτική πλειονότητα παραμένει στο δυναμικό της εταιρείας, μετά τη δοκιμαστική περίοδο.
seleo.gr
Στις20Φεβρουαρίου και στη Θεσσαλονίκη θα διεξαχθούν οι πρώτες συνεντεύξεις για την πρόσληψη
προσωπικού στη χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryanair.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Εθνος», οι συνεντεύξεις θα γίνουν μέσω της εταιρείας Crew Link, η οποία αναλαμβάνει -έναντι αμοιβής- την περίπου έξι εβδομάδων εκπαίδευση των ενδιαφερομένων, πριν ενσωματωθούν στο εργατικό δυναμικό της Ryanair.
Οσοι ενδιαφερόμενοι επιθυμούν να περάσουν από συνέντευξη, θα πρέπει να στείλουν το βιογραφικό τους στον ιστότοπο της εταιρείας (www.crewlink.ie). Μεταξύ άλλων, για το πλήρωμα της καμπίνας από τους υποψηφίους ζητείται ύψος τουλάχιστον 1,57 μ., καλή όραση και δυνατότητα κολύμβησης για τουλάχιστον 20 μ.χωρίς βοήθεια και καλή γνώση αγγλικών, σε γραπτό και προφορικό λόγο.
Προσερχόμενοι στη συνέντευξη οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους μια φωτοτυπία του βιογραφικού τους σημειώματος, ευρωπαϊκό διαβατήριο σε ισχύ για τουλάχιστον 1,5 χρόνο, από την ημέρα της συνέντευξης, και μία φωτοτυπία του.
Οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι επιβάλλεται να προσέλθουν στη συνέντευξη ντυμένοι με συγκεκριμένο τρόπο. Οι γυναίκες θα πρέπει να φορούν φούστα έως το γόνατο, διαφανές καλσόν και κοντομάνικο πουκάμισο ή μπλούζα. Απαγορεύονται αυστηρά τα τζιν και τα τατουάζ σε εμφανή σημεία.
Σε ό,τι αφορά τους άντρες, ζητείται εμφάνιση με επίσημο παντελόνι συνδυασμένο με πουκάμισο με κοντά μανίκια.
Η διαδικασία των προσλήψεων, πάντως, στον ιρλανδικό αερομεταφορέα έχει προκαλέσει αντιδράσεις στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, η εκπαίδευση στοιχίζει περί τα 2.400 ευρώ, χωρίς να εξασφαλίζει πάντα την τελική πρόσληψη στη Ryanair. Εκπρόσωποι της εταιρείας, ωστόσο, σημειώνουν ότι η συντριπτική πλειονότητα παραμένει στο δυναμικό της εταιρείας, μετά τη δοκιμαστική περίοδο.
seleo.gr
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012
Δωρεάν πρωινό και στα σχολεία της Θεσσαλονίκης από την ερχόμενη Δευτέρα
Από τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη η διανομή δωρεάν πρωινού στους μαθητές των σχολείων. Το εν λόγω πρόγραμμα γίνεται από τον Δήμο, σε συνεργασία των... κυλικείων των σχολείων. Μάλιστα εγκρίθηκε και ποσό της τάξεως των 32.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τον Δημοτικό Σύμβουλο, εντεταλμένο για θέματα Παιδείας, Αντώνη Καρούμπη, ο Δήμος Θεσσαλονίκης κατέγραψε τις τελευταίες εβδομάδες 600 μαθητές που στερούνται πρωινού, φαγητού ενώ στο σύνολο των μαθητών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων (33.500) ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε ποσοστό 1,9% των μαθητών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο μεταξύ των παιδιών του δημοτικού σχολείου (2,8%) και του γυμνασίου (2,16%) και μικρότερο ανάμεσα σε εκείνα της τεχνικής εκπαίδευσης (1,42%) και του λυκείου (0,75%). Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Σύμφωνα με τον Δημοτικό Σύμβουλο, εντεταλμένο για θέματα Παιδείας, Αντώνη Καρούμπη, ο Δήμος Θεσσαλονίκης κατέγραψε τις τελευταίες εβδομάδες 600 μαθητές που στερούνται πρωινού, φαγητού ενώ στο σύνολο των μαθητών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων (33.500) ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε ποσοστό 1,9% των μαθητών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο μεταξύ των παιδιών του δημοτικού σχολείου (2,8%) και του γυμνασίου (2,16%) και μικρότερο ανάμεσα σε εκείνα της τεχνικής εκπαίδευσης (1,42%) και του λυκείου (0,75%). Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
tsantiri.gr
Μοίρασαν πατάτες στην Θεσσαλονίκη (video)
Πατατοπαραγωγοί από τη Δράμα, έξω από το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου διεξάγεται η 24η Agrotica, μοίρασαν περισσότερους από 10 τόνους πατάτες Νευροκοπίου στους πολίτες που εισέρεαν συνεχώς.
Οι πατατοπαραγωγοί μοίρασαν πάνω από 1.700 συσκευασίες των έξι κιλών στους πολίτες, ενώ θα δώσουν άλλες 300 εξάκιλες συσκευασίες στο κοινωνικό παντοπωλείο της πόλης.
Η πρωτότυπη αυτή διαμαρτυρία έγκειται στο γεγονός ότι πωλούν πολύ χαμηλά την πατάτα. Μάλιστα όπως ανέφεραν σε δηλώσεις τους, αυτή φτάνει στη μισή τιμή του κόστους παραγωγής.
Τέλος, ενώ η χώρα μας μπορεί να έχει επάρκεια στις ανάγκες της για πατάτα γίνονται σωρηδόν εισαγωγές από την Αίγυπτο, με αποτέλεσμα το 70% της παραγωγής να παραμένει αδιάθετο.
Από: spnews.grΗ πρωτότυπη αυτή διαμαρτυρία έγκειται στο γεγονός ότι πωλούν πολύ χαμηλά την πατάτα. Μάλιστα όπως ανέφεραν σε δηλώσεις τους, αυτή φτάνει στη μισή τιμή του κόστους παραγωγής.
Τέλος, ενώ η χώρα μας μπορεί να έχει επάρκεια στις ανάγκες της για πατάτα γίνονται σωρηδόν εισαγωγές από την Αίγυπτο, με αποτέλεσμα το 70% της παραγωγής να παραμένει αδιάθετο.